HZPC

REBRANDING > 120 JAAR OUD MERK

INNOVATIEVE PARTNER

VAN BRAND BOOK TOT CULTIVATION APP

Sinds de oprichting in 1898 groeide het Friese HZPC uit tot een van de meest innovatieve partners in de internationale aardappelindustrie. Tijd voor een brand update die daar uiting aan geeft.Clockwork her positioneerde HZPC van merkmanifest tot digital.

HZPC keeps you growing. De vernieuwde merkpositionering en belofte komen tot uitdrukking in een breed palet aan middelen. Van logo tot kantoorpand, van papierwerk tot internationale website: Clockwork leverde het complete redesign van dit prachtige heritage merk. De eenvoud van de nieuwe identiteit toont zowel HZPC’s autoriteit als bescheidenheid.

Clockwork groeit mee met HZPC. Onlangs breidden we het digitale portfolio van HZPC uit met een revolutionaire "cultivation app". Die begeleidt telers om zo goed mogelijk hun aardappels te poten. Soort specifieke informatie wordt stap voor stap aangeboden. HZPC’s hulp is van nu af aan binnen handbereik.

ook klaar voor digitale daadkracht?

Sjoerd Goderie

HEAD OF DISCOVERY & DESIGN

+31629236101

mail