de kloof

DIGITALE STRATEGIE & CROSSMEDIALE CAMPAGNE

VISUELE IDENTITEIT

+ 150.000 LUISTERAARS

December 2018 verscheen de bijzondere serie De Kloof: 8 gedramatiseerde literaire podcasts van elk 12 minuten. Geschreven door Nederlandse auteurs en vertolkt door bekende acteurs. Met De Kloof wil o.a. de VPRO haar podcastpropositie versterken. Aan Clockwork de vraag om dit bekend te maken bij een groot publiek.

Socials

Met een impactvolle beeldtaal en spannende copy (waaronder Kloofhangers) zorgden we dat Nederlanders de Kloof niet konden missen. De online omgeving gaf een rijk beeld aan content, inclusief making-of en interviews met de auteurs. Met de aanvullende verhalenwedstrijd ‘Kloof jezelf’ wisten we luisteraars vergaand bij De Kloof te betrekken.

Een toolkit vol beelden, animaties en introteksten waaruit de vele betrokken afzenders, kanalen en auteurs/acteurs konden putten zorgde voor aandacht op onder andere radio, televisie, krant en vooral online. Dit alles zonder een enkele euro te besteden aan media inkoop.

Ook een impactvolle beeldtaal?

Sjoerd Goderie

head of strategy & design

+31629236101

MAIL