Clockwork is genomineerd voor de Dutch Interactive Awards (DIA) met de campagne Superstudent. De uitreiking van de DIA’s is dé awardshow voor de interactieve branche en vindt plaats op donderdag 21 mei 2015. Uiteraard zijn wij hierbij aanwezig!

Samen met online studieboekenwinkel StudyStore ontwikkelde Clockwork een campagne om studenten te helpen om te slimmer studeren. Met de Avondploeg van Radio538 ging StudyStore op zoek naar de ‘Superstudent van Nederland’. Studerend Nederland kwam in beweging en leverde te gekke prestaties die on-air, op 538.tv en via social media werden gedeeld. De gelukkige winnaar kon - dankzij zijn vlot van bierkratjes - een jaar lang gratis studeren.

Dat Superstudent-campagne is genomineerd voor een DIA in de categorie ‘Activation’. Op dit gebied heeft de campagne goed gescoord: de zichtbaarheid van het merk en aankoopbereidheid stegen boven verwachting. Ruim 65% van de doelgroep werd bereikt door non-spot activatie in combinatie met een goede mix van print-, outdoor- en digitale uitingen.

Tijdens het DIA-gala worden in totaal twaalf awards uitgereikt op het gebied van e-commerce, online communicatie en marketing. De uitreiking vindt plaats in Grand Hotel Krasnapolsky (Amsterdam) op donderdag 21 mei 2015. Meer informatie over de nominaties vind je op de website van DIA.