Met ingang van deze maand is er een nieuw management-team aangesteld dat integraal verantwoordelijk is voor Clockwork. Het nieuwe team onder leiding van Rachel Michailidis, bestaat uit Arjen Bultje (Commercieel Directeur), Martin Koersen (Head of Strategy) en Barry Bongers (Head of Digital Practices). Het team gaat aan de slag met een duidelijke focus op digitale acceleratie.

Met de verschillende practices kan Clockwork nieuwe vormen van samenwerking met klanten en partners aangaan, om zo samen een digitale acceleratie te ontketenen. Hierbij zet Clockwork ook weer stevig in op e-commerce, zoals ook al blijkt uit het recent gesloten partnership met Demandware.

Resultaat

Dat de ingezette koers ook resultaat boekt, is al bewezen. Onlangs nam Clockwork samen met studystore een gouden DIA in ontvangst voor de succesvolle campagne #studieUIT/#studieAAN. Bovendien leverde Clockwork afgelopen week haar tweede global e-commerce platform op, voor het skatermerk Etnies. Rachel Michailidis, Managing Director Clockwork, over deze stap:

“Met deze benoemingen hebben we een zeer getalenteerd team met het innoverend vermogen dat nodig is om ons te onderscheiden in de markt. Dit team vormt een stevig fundament waarmee ik met het volste vertrouwen de volgende fase voor Clockwork in ga.”