Clockwork verzorgde dit jaar twee presentaties op Adfo Live. Thea de Vries (Manager Marcom Havenbedrijf Rotterdam) en Imre Gmelig Meijling (consultant ICT) spraken over de Agile samenwerking tussen Havenbedrijf Rotterdam en Clockwork. Daarnaast vertelde Eeuwe Kamsteeg (partner consulting) over ‘Hoe je je dienstverlening (weer) onmisbaar maakt.'. Lees beide presentaties hieronder nog eens na:

Hoe onmisbaar is jouw dienstverlening?

Met een goed product alleen maak je het verschil niet meer. Wil je onmisbaar worden in het leven van jouw klanten, werk dan aan je ‘service’. Traditionele organisaties kunnen nog veel leren van service providers. Die begrijpen als geen ander dat je als organisatie te gast bent in het leven van mensen. Met diverse voorbeelden uit eigen praktijk geeft Eeuwe je concrete tips mee om juist die simpele oplossingen te ontdekken, waarmee je grote waarde toevoegt aan je product of dienst. Vragen over deze presentatie, neem contact op met Eeuwe Kamsteeg: Eeuwe.Kamsteeg@clockwork.nl

Met agile werken aan een slimmere haven

Voor marketeers is het medialandschap nauwelijks bij te benen. Touchpoints verschuiven razendsnel, nieuwe platformen dienen zich aan en devices vragen continu om nieuwe specificaties. Hoe doen we het allemaal? Agile werken was lange tijd het stokpaardje voor IT projecten. Waarom niet ook voor marketing? Clockwork en Havenbedrijf Rotterdam hebben van content tot website framework agile gewerkt. Samen nemen Thea en Imre je mee in de successen en learnings van het afgelopen half jaar. Vragen over deze presentatie, neem contact op met Imre Gmelig: Imre.Gmelig.meijling@clockwork.nl.

 

 Na afloop vatten Thea en Imre hun verhaal nog eens kort samen voor de camera. Heldere KPI's en wederzijds commitment zijn de sleutel tot succes!